CREZUL OPTIMISTULUI

Imi promit… CREZUL OPTIMISTULUI by Christian D. Larson

  1. IMI PROMIT mie insami… sa fiu atat de puternica incat nimic sa nu imi tulbure linistea sufleteasca.
  2. IMI PROMIT mie insami… sa vorbesc fiecarei persoane pe care o intalnesc numai despre sanatate, fericire si prosperitate.
  3. IMI PROMIT mie insami… sa-mi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva valoros si deosebit in fiecare din ei.
  4. IMI PROMIT mie insami… sa vad intotdeauna partea buna a lucrurilor si sa-mi transform optimismul in realitate.
  5. IMI PROMIT mie insami… sa ma gandesc doar la ce-i mai bun, sa muncesc doar pentru ce-i mai bun, sa ma astept doar la ce-i mai bun.
  6. IMI PROMIT mie insami…. sa fiu la fel de entuziasmata de succesul altora la fel cum sunt de al meu.
  7. IMI PROMIT mie insumi… sa uit greselile trecutului si sa ma concentrez asupra marilor realizari din viitor.
  8. IMI PROMIT mie insumi… sa fiu intotdeauna vesela si luminoasa si sa ofer un zambet fiecarei fiinte pe care o intalnesc.
  9. IMI PROMIT mie insami… sa imi acord atata timp pentru propria dezvoltare incat sa nu am timp sa ii critic pe ceilalti.
  10. IMI PROMIT mie insami… sa fiu prea mare ca sa ma ingrijorez, prea nobila ca sa ma infurii, prea puternica ca sa ma tem, prea fericita ca sa permit prezenta necazurilor.
  11. IMI PROMIT mie insami… sa gandesc bine despre mine si sa arat acest lucru lumii nu in mod zgomotos si ostentativ, ci prin fapte mari.
  12. IMI PROMIT mie insami sa traiesc in credinta ca lumea intreaga este de partea mea atata timp cat sunt loial lucrurilor celor mai bune care se afla in mine
Leave a Reply

